Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: ljud OCH elektricitet?!

  1. #1

    ljud OCH elektricitet?!

    Sedan jag blev medlem har jag hela tiden stört mig på att inte ljud och elektricitet far fått varsitt underforum. Nu är det trist att leta igenom en massa ljud-relaterat när man har el-problem och vice versa.

    Inte dags att dela upp dessa två? Misstänker att detta skulle uppskattas av flera!

    Sedan; sökfunktionen... Vore det inte bra att ha en söfunktion som hanterar t ex "9-5" på ett SAAB-forum? Använder man "9-5" som sökterm i dag så får man ett svar att det inte finns några matchningar, trots att jag stark misstänker att det finns någon enstaka tråd som innehåller just denna term i detta annars så eminenta forum!



    Anm; oj då.... http://forum.saabturboclub.com/viewt...?f=11&t=298888 Botse från sista stycket, då denna fråga redan var ställd.
    _________________________
    SAAB 9-5 SC Vector 2,3t 2004

  2. #2
    Moderator
    Reg.datum
    apr 2003
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    6 866
    Medlem#
    4458

    Re: ljud OCH elektricitet?!

    Ljud och el är väl i högsta grad relaterat. Jag tycker inte alls det är knepigt eller konstigt på något sätt att det är samma kategori.
    9³ SS -05, Steg 4 Biopower. Såld.
    Projekttråd: Hot Chilli Project

  3. #3
    Helt original Kippys avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Södra Skåne
    Inlägg
    593

    Re: ljud OCH elektricitet?!

    Det där med 9-5 håller jag med om, vet inte hur man löser det dock, 9-5 står ju med i var tredje post här ungefär

  4. #4

    Re: ljud OCH elektricitet?!

    Citat Ursprungligen postat av Vfr
    Ljud och el är väl i högsta grad relaterat. Jag tycker inte alls det är knepigt eller konstigt på något sätt att det är samma kategori.
    Inte alls, hade bara varit lättare att hitta det man söker, mindre felaktiga sökträffar. Annars håller jag med om att Ljud & el är besläktat, det var liksom inte det so var grejen vad som hör ihop eller ej.

    Men det är ju bara vad jag tycker, desto enklare att hitta, desto bättre.
    _________________________
    SAAB 9-5 SC Vector 2,3t 2004

Liknande ämnen

  1. Startproblem, ingen elektricitet
    Av Robert1987 i forum Motor och motorstyrning
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-10-09, 20:45

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •