Sidan 3 av 5 FörstaFörsta 12345 SistaSista
Resultat 41 till 60 av 89

Ämne: Angående den geografiska inskränktheten [Träffars position]

  1. #41
    Steg 2 rcys avatar
    Reg.datum
    apr 2007
    Ort
    Södra Bomhus (Gävle)
    Inlägg
    2 399
    Medlem#
    6935

    Re: Angående den geografiska inskränktheten [Träffars positi

    Robertsson: den planen fallerade rätt omgående, då det faktiskt inte går att skicka PM till dig!
    Jag är egentligen inte typen som säger "vad var det jag sa", men att klaga på att folk inte tar direktkontakt när man själv har PM funktionen avstängd...rimmar inte det lite illa?

    Du får väl PM'a mig istället.
    Saab 9-3 Aero -02 Saab 9-3 Vector -04
    Saab 9-5 2.3t -00
    Saab 9-5 2.3t -99

  2. #42
    Steg 1
    Reg.datum
    maj 2003
    Inlägg
    1 480

    Re: Angående den geografiska inskränktheten [Träffars positi

    Varför måste allt arrangeras via stcs flagg? Kolla på de väldigt uppskattade konbaneträffarna som Johnken m.fl drar ihop. Det skulle lika gärna kunna vara en bankörning. Och saknas det anmälningar fyller man ut med andra märken/kompisar. Det viktigaste måste väl ändå vara att få köra!
    F.d 9-5 Aero -00 och 99 Turbo -78

  3. #43
    Steg 2 rcys avatar
    Reg.datum
    apr 2007
    Ort
    Södra Bomhus (Gävle)
    Inlägg
    2 399
    Medlem#
    6935

    Re: Angående den geografiska inskränktheten [Träffars positi

    Citat Ursprungligen postat av Flåklypa
    Varför måste allt arrangeras via stcs flagg? Kolla på de väldigt uppskattade konbaneträffarna som Johnken m.fl drar ihop. Det skulle lika gärna kunna vara en bankörning.
    Anledningen är väl egentligen att när det nu finns en Saab-klubb, så varför inte arrangera "genom" den?
    Om det inte vore för klubbens forum så hade åtminstone jag missat varenda konbaneträff, bankörning, fikaträff och allt Saab-relaterad man faktiskt flänger omkring på relativt ofta.

    Nu använder vi ju iofs forumet ändå, men vi får inte posta i "Officiella klubbträffar" eller vara med i kalendern på hemsidan. Lite stöd med reklam i turbo-trycket eller möjlighet att sälja grejer från klubbshoppen på träffarna vore ju inte heller fel. Vi förväntar oss givetvis ingen sponsring med pengar eller priser eller någonting som på något vis tär på klubbens resurser, men bara lite välvillig samarbetsvilja eller moraliskt stöd från klubben vore inte fel.

    Men det måste givetvis inte arrangeras via STCS, vilket alla våra konbaneträffar samt den årliga gävleträffen är utmärkta bevis för. Med eller utan officiellt stöd från STCS så kör vi på så länge vi orkar och vill.
    Saab 9-3 Aero -02 Saab 9-3 Vector -04
    Saab 9-5 2.3t -00
    Saab 9-5 2.3t -99

  4. #44
    Helt original
    Reg.datum
    jul 2006
    Ort
    Trollhättan
    Inlägg
    747

    Re: Angående den geografiska inskränktheten [Träffars positi

    Angående om att arrangera i STCS flagg så har tidigare skribent understrukit vikten av det men jag kan göra samma sak.

    Reklam och att nå ut till folk är A&O för att en träff ska kunna växa och utvecklas med tiden. Officiella träffar drar för det mesta även mer folk troligtsvis p.ga att det ligger ute ett tag i förväg så att även de som är mindre aktiva på forumet får reda på detta i tid.

    Tycker förövrigt att föregående skribent har mycket konstruktivt att komma med, tummen upp för åsiktsfrihet sålänge man är beredd att förklara varför samt ta till sig av andras åsikter och kommentarer.
    Saab 9000cc T16 -85, OG 900 T8, NG900 2.0T x2, Saab 9000 2.3T -96, Saab 9000 A50 2.3T, Saab 9000 Aero -96, 9-3 Viggen -99 - SÅLD, 9000cc T16 Airflow - Evighetsprojekt.

  5. #45
    Grundladd
    Reg.datum
    dec 2006
    Ort
    Trollhättan
    Inlägg
    460

    Re: Angående den geografiska inskränktheten [Träffars positi

    Citat Ursprungligen postat av rcy
    Robertsson: den planen fallerade rätt omgående, då det faktiskt inte går att skicka PM till dig!
    Jag är egentligen inte typen som säger "vad var det jag sa", men att klaga på att folk inte tar direktkontakt när man själv har PM funktionen avstängd...rimmar inte det lite illa?

    Du får väl PM'a mig istället.
    Mycket underligt då jag inte stängt ner min PM funktion som tidigare fungerat utmärkt.
    Nu är väl i.o.f inte PM den väg som jag avsåg som väg för direkt kontakt utan snarare mejl. Min och övriga styrelsens mejladresser finns naturligtvis att finna på hemsidan.
    PM-funktionen är nu aktiverad.

    /Claes

  6. #46
    Grundladd
    Reg.datum
    dec 2006
    Ort
    Trollhättan
    Inlägg
    460

    Re: Angående den geografiska inskränktheten [Träffars positi

    Citat Ursprungligen postat av rcy
    Citat Ursprungligen postat av Flåklypa
    Varför måste allt arrangeras via stcs flagg? Kolla på de väldigt uppskattade konbaneträffarna som Johnken m.fl drar ihop. Det skulle lika gärna kunna vara en bankörning.
    Anledningen är väl egentligen att när det nu finns en Saab-klubb, så varför inte arrangera "genom" den?
    Om det inte vore för klubbens forum så hade åtminstone jag missat varenda konbaneträff, bankörning, fikaträff och allt Saab-relaterad man faktiskt flänger omkring på relativt ofta.

    Nu använder vi ju iofs forumet ändå, men vi får inte posta i "Officiella klubbträffar" eller vara med i kalendern på hemsidan. Lite stöd med reklam i turbo-trycket eller möjlighet att sälja grejer från klubbshoppen på träffarna vore ju inte heller fel. Vi förväntar oss givetvis ingen sponsring med pengar eller priser eller någonting som på något vis tär på klubbens resurser, men bara lite välvillig samarbetsvilja eller moraliskt stöd från klubben vore inte fel.

    Men det måste givetvis inte arrangeras via STCS, vilket alla våra konbaneträffar samt den årliga gävleträffen är utmärkta bevis för. Med eller utan officiellt stöd från STCS så kör vi på så länge vi orkar och vill.
    Att vi började erbjuda delar av vår klubbshop via nätet var just för att de som inte har möjlighet att besöka en träff beroende på geografisk belägenhet skall kunna beställa de saker som vi säljer mest av (nummerplåtshållare och klisterdekaler är bästsäljarna i klubbshoppen totalt).
    Att vi har valt att inte ha med t-shirt samt några andra tröjor/shorts beror helt enkelt på tidigare erfarenheter från tiden då vi sålde dessa saker per postorder och när folk fick sin beställning så tyckte man att storleken inte passade och ville byta vilket blev till en himla cirkus. Olja får inte skickas per postorder och kan därför inte erbjudas för beställning. Vi har före vi drog i gång shoppen på nätet provat att ha klubbshoppsgrejer í norra Sverige men det fungerade inte och väldigt lite saker såldes den vägen.
    Att vi stänger vår klubbshop på nätet över sommaren kan kanske för någon tyckas konstigt men det beror helt enkelt på att vi har en hel del träffar över sommaren som gör det svårt för mig att hinna med packningen av försändelser och samtidigt få uppleva lite av sommaren och inte bara stå i en mörk källarlokal och packa beställningar var och varannan kväll.

    /Claes

  7. #47

    Re: Angående den geografiska inskränktheten [Träffars positi

    Citat Ursprungligen postat av Robertsson
    .....packningen av försändelser och samtidigt få uppleva lite av sommaren och inte bara stå i en mörk källarlokal och packa beställningar var och varannan kväll.

    /Claes
    Låter som att vi skall vara jävligt tacksamma att du gör skitjobbet med att se till att medlemmarna i klubben får det vi betalar för....?

    Varför så förbenat fientlig hela tiden?
    Vi som är betalande medlemmar i klubben och som bor t.ex. i Stockholm vill kanske få lite valuta för stålarna också? Eller skall vi betala och se glada ut så att ni där nere kan hålla på?
    Låter lite som Robin Hood skatten...

    Hej svejs,
    Patrik 319
    Saab 9-3 2,0t BioPower / Opel Rekord -62

  8. #48
    Grundladd
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Ronneby
    Inlägg
    385

    Re: Angående den geografiska inskränktheten [Träffars positi

    Citat Ursprungligen postat av Patrik 319
    Citat Ursprungligen postat av Robertsson
    .....packningen av försändelser och samtidigt få uppleva lite av sommaren och inte bara stå i en mörk källarlokal och packa beställningar var och varannan kväll.

    /Claes
    Låter som att vi skall vara jävligt tacksamma att du gör skitjobbet med att se till att medlemmarna i klubben får det vi betalar för....?

    Varför så förbenat fientlig hela tiden?
    Vi som är betalande medlemmar i klubben och som bor t.ex. i Stockholm vill kanske få lite valuta för stålarna också? Eller skall vi betala och se glada ut så att ni där nere kan hålla på?
    Låter lite som Robin Hood skatten...

    Hej svejs,
    Patrik 319
    Tycker nog att styrelsen gör ett bra jobb med tanke på att de inte får betalt för det jobbet de lägger ner. Tror att de flesta har familj som de vill umgås med på sommaren och inte stå i en källare då. Så jag antingen väntar eller åker på banträff som jag betalt för

  9. #49
    Emeritus
    Reg.datum
    okt 2003
    Inlägg
    13 124

    Re: Angående den geografiska inskränktheten [Träffars positi

    Det största problemet är väl att det inte går att få till folk som vill jobba. Så länge det handlar om att snacka, och gärna då här på forumet, så går det bra, men när det väl kommer till att göra någonting och lägga ner sin fritid för andra, tja då är det inte lika lätt längre.
    Det är väl inte för inte som det är samma folk som roddar allt i klubben år från år trots att så många påstår sig vilja jobba när det sker diskussioner här på forumet.

  10. #50

    Re: Angående den geografiska inskränktheten [Träffars positi

    Citat Ursprungligen postat av 9kt16
    Citat Ursprungligen postat av Patrik 319

    Låter som att vi skall vara jävligt tacksamma att du gör skitjobbet med att se till att medlemmarna i klubben får det vi betalar för....?

    Varför så förbenat fientlig hela tiden?
    Vi som är betalande medlemmar i klubben och som bor t.ex. i Stockholm vill kanske få lite valuta för stålarna också? Eller skall vi betala och se glada ut så att ni där nere kan hålla på?
    Låter lite som Robin Hood skatten...

    Hej svejs,
    Patrik 319
    Tycker nog att styrelsen gör ett bra jobb med tanke på att de inte får betalt för det jobbet de lägger ner. Tror att de flesta har familj som de vill umgås med på sommaren och inte stå i en källare då. Så jag antingen väntar eller åker på banträff som jag betalt för
    Ja, det fattar t.om. en korkad sthlmare som jag, det jag ville få fram bla. är attityden.

    Höj medlemsavgiften då så att de får ut ett arvode för nedlagd tid. Inte mig emot.

    Mvh
    Patrik 319
    Saab 9-3 2,0t BioPower / Opel Rekord -62

  11. #51

    Re: Angående den geografiska inskränktheten [Träffars positi

    Citat Ursprungligen postat av bollman
    Det största problemet är väl att det inte går att få till folk som vill jobba. Så länge det handlar om att snacka, och gärna då här på forumet, så går det bra, men när det väl kommer till att göra någonting och lägga ner sin fritid för andra, tja då är det inte lika lätt längre.
    Det är väl inte för inte som det är samma folk som roddar allt i klubben år från år trots att så många påstår sig vilja jobba när det sker diskussioner här på forumet.
    Skall jag åka från Stockholm ned till Er för att jobbe med klubben?
    Knappast. Det jobb Eva lade ner här i stockholm med inte ens en klapp på huvudet från STCS... Förstår att det är svårt att få nytt folk att ställa upp. Men, som jag skrev i mitt förra inlägg: höj medlemsavgiften och låt de som jobbar få ut ett arvode.

    XOXO Patrik 319
    Saab 9-3 2,0t BioPower / Opel Rekord -62

  12. #52
    Helt original
    Reg.datum
    jul 2006
    Ort
    Trollhättan
    Inlägg
    747

    Re: Angående den geografiska inskränktheten [Träffars positi

    Sen skadar det ju inte heller att gå ut med att man skulle uppskatta hjälp med diverse saker som innefattar annat än enbart vid banträffarna också.

    Jag skulle inte ha något emot att lägga ner iallafall några timmar per vecka med att hjälpa till med diverse nödvändigheter. Tror säkert flera med mig skulle vara villig att ställa upp mer eller mindre också.

    /Markus
    Saab 9000cc T16 -85, OG 900 T8, NG900 2.0T x2, Saab 9000 2.3T -96, Saab 9000 A50 2.3T, Saab 9000 Aero -96, 9-3 Viggen -99 - SÅLD, 9000cc T16 Airflow - Evighetsprojekt.

  13. #53
    Steg 2 rcys avatar
    Reg.datum
    apr 2007
    Ort
    Södra Bomhus (Gävle)
    Inlägg
    2 399
    Medlem#
    6935

    Re: Angående den geografiska inskränktheten [Träffars positi

    Citat Ursprungligen postat av bollman
    Det största problemet är väl att det inte går att få till folk som vill jobba. Så länge det handlar om att snacka, och gärna då här på forumet, så går det bra, men när det väl kommer till att göra någonting och lägga ner sin fritid för andra, tja då är det inte lika lätt längre.
    Det är väl inte för inte som det är samma folk som roddar allt i klubben år från år trots att så många påstår sig vilja jobba när det sker diskussioner här på forumet.
    Det där argumentet hör jag ofta, men ser det aldrig i verkligheten.
    Se på allt Indianturbo gjort för Stockholms-sektionen, så på Johnkens konbaneträffar varje år, eller varför inte vår Gävle-träff.
    Senast igår var jag på en helt underbar sammankomst i Alfta, med besök hos Anders Weglin Racing, organiserad helt ideellt av ett glatt gäng STCS medlemmar (dock helt utan stöd eller uppmuntran från klubben).

    Att det är samma folk som roddar allt i klubben kan kanske bero på att det är svårt för andra att komma in, speciellt om man inte bor i södra Sverige.
    STCS finns i hela Sverige, men styrelsen finns i Trollhättan. Det är ett problem givetvis, men ingenting som inte går att lösa om man vill. Många klubbar är geografiskt spridda men har ändå inga problem att samarbeta. Dock kräver det andra kommunikationsvägar, som till exempel ett forum. Något STCS styrelse redan klargjort att det inte är en godkänd kontaktväg.

    Det finns arbetsvilja här ute, hur mycket som helst! Det mesta sker dock utan STCS vetskap, av den enkla anledningen att den allmänna uppfattningen är att STCS är tungrott och byråkratiskt, och ändå inte stödjer något norr om Trollhättan.
    Om styrelsen är så engagerad och samarbetsvillig som den påstår så borde styrelsen omedelbart ta tag i detta och göra allt den kan för att få till en attitydförändring. Visa att uppfattningen är fel, istället för att försvara sig med undanflykter och ursäkter.
    Samtidigt finner jag det väldigt svårt att tro att styrelsen inte är medveten om detta, man kan bara inte ha missat det då det knappast är något nytt.
    Saab 9-3 Aero -02 Saab 9-3 Vector -04
    Saab 9-5 2.3t -00
    Saab 9-5 2.3t -99

  14. #54
    Emeritus
    Reg.datum
    okt 2003
    Inlägg
    13 124

    Re: Angående den geografiska inskränktheten [Träffars positi

    Det är en sak att anordna en liten träff, det har jag gjort många gånger. Men att behöva stå och packa prylar till folk i en källare året runt, eller bara hålla reda på alla virrpottor i klubben som inte minns sitt medlemsnummer, sin adress eller knappt sitt namn, den typen av skitgöra vill ingen ta på sig.
    Allt klubbjobb är ju inte så kul som att ha en trevlig dag på en träff.

  15. #55
    Grundladd
    Reg.datum
    jan 2011
    Inlägg
    391

    Re: Angående den geografiska inskränktheten [Träffars positi

    Citat Ursprungligen postat av bollman
    Det är en sak att anordna en liten träff, det har jag gjort många gånger. Men att behöva stå och packa prylar till folk i en källare året runt, eller bara hålla reda på alla virrpottor i klubben som inte minns sitt medlemsnummer, sin adress eller knappt sitt namn, den typen av skitgöra vill ingen ta på sig.
    Allt klubbjobb är ju inte så kul som att ha en trevlig dag på en träff.
    Vilken ton det börjar bli i diskussionen, är det bara vi som öht tänkt på det här med att många medlemmar verkar stanna hemma. Det vore nästan kul att få veta lite tankar om varför man egentligen inte åker på träffar, det är väl inte i närheten av 1/4 maximum som medverkar på träffar?
    SÅLD :'( : 9-3SS V6 2.8T Aero Hirsch

  16. #56
    Individuell mappning
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Östersund
    Inlägg
    11 299

    Re: Angående den geografiska inskränktheten [Träffars positi

    Citat Ursprungligen postat av bollman
    Det är en sak att anordna en liten träff, det har jag gjort många gånger. Men att behöva stå och packa prylar till folk i en källare året runt, eller bara hålla reda på alla virrpottor i klubben som inte minns sitt medlemsnummer, sin adress eller knappt sitt namn, den typen av skitgöra vill ingen ta på sig.
    Allt klubbjobb är ju inte så kul som att ha en trevlig dag på en träff.
    Packa prylar i en ensam källare kanske inte är så kul men jag blir verkligen förvånad över att det är ordföranden som sköter den sysslan. Borde inte vara helt omöjligt att hitta någon/några andra personer som kan sköta den sysslan och det är dessutom en funktion som kan ligga var som helst i landet.

    Jag är helt övertygad om att det finns någon i klubben som kan tycka att det är en helt ok uppgift att hjälpa klubben med. Vet många personer i andra föreningar som gärna hjälper till "om jag slipper synas och träffa massor av okända människor". Kan tänka mig att även STCS har medlemmar som känner så.

    Någon sorts ersättning kanske inte är så dumt ändå.
    Vet en förening som anordnar bilbingo som i många år haft problem att hitta funktionärer (parkeringsvakter). Någon kläckte idén om att klubben kunde betala 200kr/kväll för den som tog på sig jobbet och helt plötsligt är det så många som vill jobba att man har svårt att fördela arbetskvällarna rättvist.
    9000 Aero -91, 9000 Aero -93, 900 T8 -81 , 900 T16 -89, 900 Aero -85, 900 Cab -94, 95 -62, BM425 -59, 9-5 -05, 9-5 Aero -07

  17. #57
    Grundladd ReinOs avatar
    Reg.datum
    jul 2008
    Ort
    Uppsala/Junsele
    Inlägg
    354

    Re: Angående den geografiska inskränktheten [Träffars positi

    @Phed;
    Jo lite ton blir det, när sånt här tas upp. :P Tycker det är bra med lite diskussioner och så, bara man kan hålla det på en civiliserad nivå och inte börjar med personangrepp och förolämpningar mm.

    Ang. att stanna hemma så funderar jag ifall du menar dom lokala småträffarna eller dom större banträffarna.

    Jag kan dock bara svara för min egen del.
    Lokala träffar.
    Vet jag om någon så kommer jag i mån av tid. Jobbar skift med en massa skumma tider så det är ju inte alltid jag kan komma pga det.
    Senast jag själv försökte dra ihop nåt så var det jag och Hamilton från klubben som dök upp. Bara för att det regnade, känns det som. Visst, några hade andra problem, men det är ju inget som säger att man måste ta finbilen när det regnar om man inte vill köra den då. Det är ju trevligt om folk bara dyker upp och snackar lite.

    Större banträffar då?
    Även här har vi samma sak ang. jobb och grejer, men här innefattas även problemet pengar. Alla kanske inte har råd riktigt, att åka iväg 30-40 mil för en banträff. Det kostar ju med bensin, mat och eventuellt boende för övernattning nånstans. Sen kanske det krockar med andra saker man planerat att åka på, som kanske ligger närmre, och då väljer man kanske att åka dit istället.
    Själv har ja dessutom kört Mazda i 2½ år nu, så det har inte känts helt rätt att åka på en Saabträff med en gammal Japs..

    Hade jag bott närmre Trollhätten så hade jag absolut kunnat ställa upp på att spendera en kväll med att packa ordrar och hjälpa till så gott jag kan. Man behöver ju inte vara där själv lixom, utan man kanske är två tre pers som donar med det, och då kan det ju helt enkelt vara en trevlig kväll med polarna. Men nu bor jag ju i Uppsala och här finns det inte mycket jag kan göra tyvärr. Skaffa ett utskickslager här i krokarna så hjälper jag gladeligen till. :P

    //Seb
    [Rein-O Racing]
    Aircraft: Saab 900s -90 (Gamle Svarten)
    Projekttråd på 900klubben.se

    SAAB - Som Alla Andra fast Bättre

  18. #58
    Emeritus
    Reg.datum
    okt 2003
    Inlägg
    13 124

    Re: Angående den geografiska inskränktheten [Träffars positi

    Tyvärr är väl mycket av klubbarbete av den karaktären; skitgöra i en källare.
    Inte heller är ju något av jobben med att administrera forumet något hett eftertraktat jobb, vi har svårt att hitta moderatorer för stunden, folk vill gärna hänga på forumet, men är inte så sugna på att behöva ta något ansvar.
    Det är tråkigt att Claes måste göra i stort sett allt i klubben numera, men jag kan ju garantera att det inte beror på att han tycker att det är så himla kul, problemet är väl att det inte funkat annars.

  19. #59
    Grundladd
    Reg.datum
    jan 2011
    Inlägg
    391

    Re: Angående den geografiska inskränktheten [Träffars positi

    Citat Ursprungligen postat av bollman
    Tyvärr är väl mycket av klubbarbete av den karaktären; skitgöra i en källare.
    Inte heller är ju något av jobben med att administrera forumet något hett eftertraktat jobb, vi har svårt att hitta moderatorer för stunden, folk vill gärna hänga på forumet, men är inte så sugna på att behöva ta något ansvar.
    Det är tråkigt att Claes måste göra i stort sett allt i klubben numera, men jag kan ju garantera att det inte beror på att han tycker att det är så himla kul, problemet är väl att det inte funkat annars.

    Har ni ens letat? Mod-material finns väl över i princip hela forumet?
    SÅLD :'( : 9-3SS V6 2.8T Aero Hirsch

  20. #60
    STCS Ordförande tornross avatar
    Reg.datum
    jul 2003
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    10 330
    Medlem#
    4827

    Re: Angående den geografiska inskränktheten [Träffars positi

    Hej!

    Nu har jag inte läst allt som står i denna tråden, det är sent och har precis kommit tillbaka från vår 2-dagars Sommarträff i Håverud, så jag kommer inte läsa varje ord, men såg en sak som jag bara vill kommentera.

    Citat Ursprungligen postat av rcy
    STCS finns i hela Sverige, men styrelsen finns i Trollhättan.
    Jag bor i Göteborg och Paul i Växjö.

    Citat Ursprungligen postat av rcy
    Det finns arbetsvilja här ute, hur mycket som helst! Det mesta sker dock utan STCS vetskap, av den enkla anledningen att den allmänna uppfattningen är att STCS är tungrott och byråkratiskt, och ändå inte stödjer något norr om Trollhättan.
    Underbart att det finns vilja där ute, för om vi skall mäkta med något mer så behövs det fler som hjälper till!

    Ta kontakt med oss via de uppgifter ni finner på klubbens hemsida.
    Vi har inte möjlighet att sitta och skumma igenom klubbens internetforum efter allt, så lättast är om ni kontaktar oss direkt via mail eller telefon.

    Varmt välkomna att höra av er till oss i styrelsen för att se hur vi kan komma framåt/vidarutveckla klubben på alla områden.

    Med Vänliga Hälsningar
    Michael Törnros
    Redaktör TurboTrycket
    Saab Turbo Club of Sweden
    Michael Törnros. STCS #4827, SSK #5375, SBS #134.
    Saab 9-3 Viggen 1999
    Saab 9-3 Aero V6 SportSedan 2006, Saab 900 s "Aero" -91, Saab 99 cab -72, Saab 900 Turbo -91, Tidigare bilar.

Liknande ämnen

  1. Bild på takrails position Saab 9-3.
    Av R-Jonas i forum Bilvård, utseende och styling
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2012-04-18, 23:21
  2. LED position-, dimljus 9-5 -05
    Av Johankp i forum Bilvård, utseende och styling
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2011-04-04, 13:29
  3. Position ljus 9-3 -08???
    Av flash-71 i forum Ljud och elektricitet
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-12-16, 19:54
  4. Fel vid strålkastar torkar. Fungerar, men fel position
    Av Öyvind.H i forum Ljud och elektricitet
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-01-09, 13:32
  5. Tempmätaren vilken position står den i ?
    Av SuperFaCeR i forum Motor och motorstyrning
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2005-09-16, 08:21

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •