Citat Ursprungligen postat av Turbo_Danne
Generatorn var inte trasig vid köp , då hade han inte kunnat köra 50 mil med bilen .

Inga varningslampor lös heller på 50 mil.

Bilen har helt enkelt gått sönder efter TS har köpt bilen och eftersom han har köpt den av en privatperson och bilen inte längre har någon nybilsgaranti så finns det helt enkelt ingen garanti och TS får betala kalaset själv.

Blir irriterad på folk som hävdar att bilarna är trasiga vid köp när dom inte är det , kommer ihåg en tråd här på forumet när någon sålde sin 9000 till någon ungdom som spann sönder växellådan och fick det till att den var trasig vid köp , jävla idioter säger jag bara.

Man tar en risk när man köper en begagnad bil av en privatperson...
Kommer ihåg när jag var 18 och sålde min första bil till en snubbe som ringde efter han kört en vecka och hotade mig med smörj om jag inte betalade en ny turbo till honom. Det visade sig att en slang plötsligt spruckit men den var jag tvungen att pröjsa om jag skulle slippa smörj. Trist med folk som inte fattar vad det innebär att tjacka en tio år gammal bil begagnat. Nu vill jag inte sänka TS på något sätt, jag menar, det är trist för dig just nu.