Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Varför sådan eftersläpning av köp/sälj-annonserna?

  1. #1

    Varför sådan eftersläpning av köp/sälj-annonserna?

    Tycker att det blivit en utökad fördröjning innan köp/sälj-annonser godkänns. Mänsklig faktor eller teknik?

  2. #2
    Emeritus
    Reg.datum
    okt 2003
    Inlägg
    13 117

    Re: Varför sådan eftersläpning av köp/sälj-annonserna?

    Typ 40-50 annonser inkommer om dagen. Även moderatorer har semester
    Tyvärr sammanfaller den väl med att medlemmarna har semester och kanske spenderar mer tid på forumet/rensar sina garage.
    Vi ber om ursäkt för att det ibland kan ta upp till ett dygn att få en annons godkänd, men med lägre bemanning i forumledningen i semestertider är det inte mycket vi kan göra, förutom att rekrytera nya moderatorer! Och, det har vi gjort i och med att Travis blev moderator och jag tycker han har snäppt upp annonstiden rejält.

    Vad NI som medlemmar kan göra är att dubbelkolla era annonser innan ni postar dem så att de har med all relevant information enligt forumreglerna:
    rules.php

    Ju mer av en "no-brainer" det är för oss att godkänna den, desto snabbare kommer man igenom högen av väntande annonser

  3. #3
    Helt original
    Reg.datum
    aug 2007
    Ort
    Oxelösund
    Inlägg
    584
    Medlem#
    6892

    Re: Varför sådan eftersläpning av köp/sälj-annonserna?

    Vi vänder på det istället och nämner de tillfällen där det går fort!
    Jag la upp en köpes annons under "bilar köpes" i fredags. Den var godkänd och klar inom 1 timme, därefter tog det 5 timmar så hade jag ett bilerbjudande från en medlem som jag ett dygn senare åkte och hämtade.

    Jämfört med Blocket så har de ju också kontroll av annonser till viss del i förväg (betalningar ska verifieras osv) så jag måste säga att det är kanon att få annonsera GRATIS och få vänta mellan 1tim-1dygn innan min annons dyker upp!

    En eloge till alla gratisarbetare som ställer upp för oss!

    Mvh Johan

Liknande ämnen

  1. Ny tjänst som sälj (kundansvarig)
    Av Filip_H i forum Off Topic
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2010-01-10, 15:47
  2. BLÅST på Eniro köp/sälj.. nu då..?
    Av T16_AeRo i forum Off Topic
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2009-01-04, 11:34
  3. Förändring: Köp/Sälj
    Av root i forum Styrelsen informerar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-06-18, 08:30

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •