Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: Nu ska det eldas,Även fast det inte är långt kvar till 1 maj

  1. #1
    Steg 2+ Glader9991s avatar
    Reg.datum
    jul 2007
    Ort
    Vadstena
    Inlägg
    2 951

    Nu ska det eldas,Även fast det inte är långt kvar till 1 maj

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article12907236.ab

    http://gt.expressen.se/nyheter/1.240882 ... i-frolunda

    http://tv.expressen.se/nyheter/inrikes/ ... nda-i-natt


    Bl.a strök 1st 9-5:a med, 1st 9-3 SC var på håret. V70, C70(cab?), 855.
    Men BMW:n bredvid 9-5:an lät dem vara. De är inte direkt skrotbilar dem eldar....


    Vad är det för folk som håller på såhär? Polisen verkar maktlösa. Istället får vi betala, i form av försäkringspremier, och troligtvis höjda sådana?

    Håll era bilar i garage!

  2. #2
    Steg 3
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Mälardalen Västerås
    Inlägg
    3 422
    Medlem#
    3020

    Re: Nu ska det eldas,Även fast det inte är långt kvar till 1

    Citat Ursprungligen postat av Glader91


    Vad är det för folk som håller på såhär?
    Gissa!
    Drömmer om att ha 5 st entuiastbilar.
    1 st viggencab, 1 st 9000 Aero, 1 st 9-5 Aero
    2 st og900 cab

  3. #3
    Grundladd
    Reg.datum
    maj 2004
    Ort
    Uddevalla
    Inlägg
    416

    Re: Nu ska det eldas,Även fast det inte är långt kvar till 1

    Citat Ursprungligen postat av Cabmange
    Citat Ursprungligen postat av Glader91


    Vad är det för folk som håller på såhär?
    Gissa!
    Häromåret var det underhuggare till kriminella MC-gäng som beordrades att elda. Svårt att veta om det är samma visa denna gången.
    Unga män är hur som helst kraftigt överrepresenterade när det gäller dylika gärningar.

    /Henke
    Happy Festivus - for the rest of us!

  4. #4
    Steg 1
    Reg.datum
    maj 2004
    Inlägg
    1 008

    Re: Nu ska det eldas,Även fast det inte är långt kvar till 1


  5. #5
    Grundladd
    Reg.datum
    maj 2004
    Ort
    Uddevalla
    Inlägg
    416

    Re: Nu ska det eldas,Även fast det inte är långt kvar till 1

    Citat Ursprungligen postat av hampe4pet
    http://politisktinkorrekt.info/2011/04/21/libaneser-gripna-for-upploppen-i-tynnered/
    hampe4pet, om jag förstod saken rätt läser du en del utländsk press. Då ska du väl inte behöva nedlåta dig till att länka till simpla rasistsidor...?

    För övrigt tycks det som att min gissning stämde att det som vanligt rör sig om yngre män som står för de här meningslösa illdåden. Oerhört trist att vi år efter år ska behöva bevittna hur rotlösa och vilsna ungdomar förstör för både sig själva och andra.

    /Henke
    Happy Festivus - for the rest of us!

  6. #6
    Grundladd
    Reg.datum
    mar 2007
    Ort
    Vänersborg
    Inlägg
    319

    Re: Nu ska det eldas,Även fast det inte är långt kvar till 1

    Citat Ursprungligen postat av Turbomupp
    Citat Ursprungligen postat av hampe4pet
    http://politisktinkorrekt.info/2011/04/21/libaneser-gripna-for-upploppen-i-tynnered/
    hampe4pet, om jag förstod saken rätt läser du en del utländsk press. Då ska du väl inte behöva nedlåta dig till att länka till simpla rasistsidor...?

    För övrigt tycks det som att min gissning stämde att det som vanligt rör sig om yngre män som står för de här meningslösa illdåden. Oerhört trist att vi år efter år ska behöva bevittna hur rotlösa och vilsna ungdomar förstör för både sig själva och andra.

    /Henke
    Hej PK-mupp

    Jag röstar verkligen inte på SD, men du väljer här att bara säga det är unga killar som gör sådana saker. Jag tror borde du och de flesta vet om, vilket som är strängt förbjudet i vårt härliga land att prata om, att det är för de mesta invandrare som ligger bakom dessa typer av brott.
    Saab 9-3 SC -08

  7. #7
    Steg 1
    Reg.datum
    maj 2004
    Inlägg
    1 008

    Re: Nu ska det eldas,Även fast det inte är långt kvar till 1

    Citat Ursprungligen postat av Turbomupp
    Citat Ursprungligen postat av hampe4pet
    http://politisktinkorrekt.info/2011/04/21/libaneser-gripna-for-upploppen-i-tynnered/
    hampe4pet, om jag förstod saken rätt läser du en del utländsk press. Då ska du väl inte behöva nedlåta dig till att länka till simpla rasistsidor...?

    För övrigt tycks det som att min gissning stämde att det som vanligt rör sig om yngre män som står för de här meningslösa illdåden. Oerhört trist att vi år efter år ska behöva bevittna hur rotlösa och vilsna ungdomar förstör för både sig själva och andra.

    /Henke
    Rasistsida, det va det dummaste jag hört och på vilket sätt är den sidan simpel? PI torde ju va det bästa som hänt media sverige på mkt länge.
    TS undrade vilka som låg bakom årets tidiga påskbrasor i göteborg och jag gav han en länk till svaret. Vilken sida hade du tyckt passat bättre att länka till Aftonbladet eller kanske Expressen

  8. #8
    Grundladd
    Reg.datum
    maj 2004
    Ort
    Uddevalla
    Inlägg
    416

    Re: Nu ska det eldas,Även fast det inte är långt kvar till 1

    Citat Ursprungligen postat av oceaN666
    Citat Ursprungligen postat av Turbomupp

    hampe4pet, om jag förstod saken rätt läser du en del utländsk press. Då ska du väl inte behöva nedlåta dig till att länka till simpla rasistsidor...?

    För övrigt tycks det som att min gissning stämde att det som vanligt rör sig om yngre män som står för de här meningslösa illdåden. Oerhört trist att vi år efter år ska behöva bevittna hur rotlösa och vilsna ungdomar förstör för både sig själva och andra.

    /Henke
    Hej PK-mupp

    Jag röstar verkligen inte på SD, men du väljer här att bara säga det är unga killar som gör sådana saker. Jag tror borde du och de flesta vet om, vilket som är strängt förbjudet i vårt härliga land att prata om, att det är för de mesta invandrare som ligger bakom dessa typer av brott.
    Om du inte håller med mig i min uppfattning att det primärt är unga män som ägnar sig åt vandalisering så undrar jag vilket kön och vilken åldersgrupp DU tror att det främst handlar om? Äldre herrar? Småflickor? Damer i medelåldern?

    Det är möjligt att invandrare är överrepresenterade vad gäller denna typ av brott, men i just det här fallet tycks det röra sig om svenskfödda ungdomar.

    För övrigt kan det väl inte vara så strängt förbjudet att tala om invandrare och brott, flertalet på detta forum missar inte ett tillfälle att göra sådana kopplingar.
    Happy Festivus - for the rest of us!

  9. #9
    Grundladd
    Reg.datum
    maj 2004
    Ort
    Uddevalla
    Inlägg
    416

    Re: Nu ska det eldas,Även fast det inte är långt kvar till 1

    Citat Ursprungligen postat av hampe4pet
    PI torde ju va det bästa som hänt media sverige på mkt länge.
    Ok.
    Happy Festivus - for the rest of us!

Liknande ämnen

  1. Hur långt kvar har denna koppling?
    Av mlao i forum Chassi, bromsar och transmission
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2013-08-18, 14:24
  2. Bensinstopp fast SIDEN sa 3km kvar 9-5 aero 02
    Av donaldduc i forum Motor och motorstyrning
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2011-10-28, 21:05
  3. Kontrolera bromsljus bak, även fast det fungerar?
    Av KaptenHaddock i forum Ljud och elektricitet
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-04-14, 20:59
  4. abs:en går i även fast hjulen inte är låsta :S
    Av m_nordh i forum Chassi, bromsar och transmission
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-07-17, 19:56

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •