Sidan 3 av 13 FörstaFörsta 12345 ... SistaSista
Resultat 41 till 60 av 249

Ämne: Har Samsung inga egna idéer?

  1. #41
    Steg 1
    Reg.datum
    mar 2005
    Ort
    Stockholm, Norrort.
    Inlägg
    1 633

    Re: Har Samsung inga egna idéer?

    Var inte meningen att idiotförklara dig på något sätt (som vanligt svårt att förmedla känslor på nätet). Hur som helst, det är ju ganska nytt ändå med Spotify i andra mobiler så har du en "gammal" Iphone så förstår jag att du tror det, för dom var nog först med tjänsten?
    Mvh Timmy

  2. #42
    Helt original
    Reg.datum
    okt 2010
    Inlägg
    619

    Re: Har Samsung inga egna idéer?

    Citat Ursprungligen postat av Brandten
    Var inte meningen att idiotförklara dig på något sätt (som vanligt svårt att förmedla känslor på nätet). Hur som helst, det är ju ganska nytt ändå med Spotify i andra mobiler så har du en "gammal" Iphone så förstår jag att du tror det, för dom var nog först med tjänsten?
    Möjligt, hur som så funkar det ju faktiskt, och det är skönt att veta att man aldrig mer kommer sitta och bränna cd skivor som om man inte hade något bättre för sig. Men tur att det finns offline mode, för 3g nätet här där jag bor är ett stort skämt.
    SAAB 9-3 SE Anniversaire, 2.2 TID, 125 HK, 2002 - såld
    SAAB 9-3 Cab, 2.0t, 150 HK, 2001

    Projekttråd: viewtopic.php?f=31&t=302384

  3. #43
    Steg 3
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Avesta eller oljeplattform
    Inlägg
    3 523

    Re: Har Samsung inga egna idéer?

    Citat Ursprungligen postat av 99 då 9-5 nu, båda svarta
    och äppel-anhängarna skulle inte vara fanatiska då *S*S*S*S*S*S*S*S*S*
    Jodå, visst finns det mer fanatiska Apple-anhängare.

    Men, efter att själv ha studerar hela detta fenomen med mobiltelefoner och annat, och vilka modeller eller tillverkare som är "ok" eller inte, så är min bestämda uppfattning att det allra vanligaste är att folk oftast påstår att Apple-anhängarna är så jäkla fanatiska och drar därmed alla över en kam.

    Men kollar man runt i trådar på olika forum där dessa diskussioner pågår, så är det definitivt vanligast att någon annan gök som kärat ner sig någon annan mobiltillverkares alster kastar sin in i trådar, där frid råder och det diskusteras iPhone och Apple på en helt sansad och saklig nivå, och börjar kasta skit på både Apple iPhone och de som köpt sådana produkter. Man blir kallad lurad, idiot, bög och fan vet allt.

    Och dessa killar som kommer in och helt oprovocerat kastar skit och påstår att Apple-användarna är fanatiska fanboys, är beter ju sig själva som totalt rabiata fanboys. De påstår en massa skit som ofta inte ens stämmer, och vågar man försynt påpeka att vissa påståenden är rent felaktiga så får man direkt Apple Fanboy i trynet.

    Är det några gynnare som är idioter och desperata fanboys som inte klarar att låta folk ha de mobiler de vill och vara nöjda och glada med det, så är det dessa figurer och de är väldigt många tyvärr, och inte Apple-användarna.

    Citat Ursprungligen postat av 99 då 9-5 nu, båda svarta
    varför kan man inte bara ha en telefon man är nöjd med, och bara vara nöjd, utan att det skall tävlas på alla möjliga forum om att man minsan har den bästa...
    Håller helt och fullt med dig där, och jag själv har inget behov eller mål att tävla om vilken mobil som är bäst.

    Jag diskuterar en hel del på andra forum i mobiltrådar m.m. och jag tror aldrig jag propsat på att folk ska köpa Apple-grejor eller iPhone. Har däremot många gånger tipsat om Android.

    Jag har heller aldrig hävdat att iPhone är bäst, för ingen mobil är bara bäst på allt.

    Däremot är iPhone bra på mycket, men har nackdelar precis som alla andra mobiler. Men det som jag uppfattar som nackdel kanske inte är en nackdel för andra eller tvärt om. Därför att vi alla är olika och har olika krav och sätt att använda vår mobiler.

    Jag kastar mig aldrig in i några trådar och påstår att de som köpt t ex Android, eller vilken jäkla mobil som helst, skulle vara lurade får eller idioter. Kastar över huvud taget inte sådan skit.

    Jag skriver oftast bara inlägg som svar när någon gök av någon anledning påstår något som är fel om Apple eller någon av deras produkter, därför att jag tycker att rätt ska vara rätt. Och det är ta mig fan rent sagolikt vad mycket skitsnack och stolliga idéer påståenden och tro folk visat sig ha eller fått om t ex iTunes iPhone eller Apple.

    Det är fan makalöst hur vissa ens överlever vardagen när de inte ens klarar att få in låtar i iTunes, eller påstår att det är så väldigt krångligt m.m. Det påstås ofta väldigt mycket negativt men uppenbarligen har de ofta fel och noll koll vad de snackar om, vilket är jäkligt tråkigt.

    Påstår någon av okunnighet (eller bara för att kasta skit) att "bla bla bla inte funkar eller finns på t ex iTunes eller iPhone" så påtalar jag att det inte stämmer och förklarar att det finns. Tyvärr så blir det då vanligen två reaktioner, antingen inte ett pip att de råkade fattat fel, eller så får man ett Apple Fanboy i trynet och påståenden om att man blint försvarar Apple och hela den raddan påståenden. Förbannat barnsligt och tråkig...

    Citat Ursprungligen postat av 99 då 9-5 nu, båda svarta
    ett tydligt tecken på att man är missnöjd med sin telefon och söker bekräftelse den vägen i ett desperat försök att bli mer nöjd...
    Vad kan då driva de gökar som jag beskrivit ovan? De som sitter med sin Android och bara borde kunna vara nöjda och glada med sin mobil och skita i vad andra har för mobiler. Men ändå aktivt kastar sig runt i trådar och börjar kasta skit helt utan anledning om Apple deras produkter och de som köpt dessa och inte sällan helt off topic med. Vad driver dessa och vad kan det vara för snittålder på dessa tro?

    Fatta hur sjukt jäkla barnsligt det är att folk (vissa alltså) uppenbarligen sitter och kollar in vad folk på stan, bussen, fiket, tåget etc. har för mobiler, och retar upp sig till gallsprängning för att de råkar se att det är många som har iPhone. Så att de måste kasta sig in i trådar på olika forum och gråta ut om denna "hype" och kräkas över Apple och iPhone och kalla de som har iPhone för en massa skit.

    Fan, om så varenda kotte på hela Arlanda en dag när jag ska ut och resa använde eller satt och gullade med en Galaxy S så skulle jag inte mer än möjligen höja ena ögonbrynet och tänka jaha ja, och sket väl sen i övrigt fullständigt i det och var lika glad och nöjd i min egen iP4 för det.

    Varför skulle jag ens få en tanke på att kasta in en ny tråd eller sura hatiska inlägg på t ex Flashback och kasta skit på Samsung, Galaxy S eller de som valt att köpa en sådan......?
    Sierra 2,3 Aero

  4. #44
    Steg 1
    Reg.datum
    maj 2004
    Inlägg
    1 008

    Re: Har Samsung inga egna idéer?

    Så oerhört vackert och se att vissa kan gå i döden för en telefon jävel, haleluja.

  5. #45
    Helt original
    Reg.datum
    okt 2010
    Inlägg
    619

    Re: Har Samsung inga egna idéer?

    Citat Ursprungligen postat av hampe4pet
    Så oerhört vackert och se att vissa kan gå i döden för en telefon jävel, haleluja.
    Om det kan hålla folk borta från religon så...
    SAAB 9-3 SE Anniversaire, 2.2 TID, 125 HK, 2002 - såld
    SAAB 9-3 Cab, 2.0t, 150 HK, 2001

    Projekttråd: viewtopic.php?f=31&t=302384

  6. #46
    Steg 3 Traviss avatar
    Reg.datum
    sep 2005
    Ort
    Segeltorp/Kungens Kurva
    Inlägg
    3 574
    Medlem#
    7567

    Re: Har Samsung inga egna idéer?

    Citat Ursprungligen postat av hampe4pet
    Så oerhört vackert och se att vissa kan gå i döden för en telefon jävel, haleluja.
    Det lustiga är ju att folk verkar gå i döden för att tracka ner på iPhone. Att säga "Enda anledningen varför jag har en iphone är för att ha spotify med mig i bilen. Resten av funktionerna och telefonen i sig är rätt kass alltså." är ju bara rent skitsnack, att samtliga funktioner i telefonen och telefonen i sig är rätt kass kan han ju inte tro på själv. Det är väl inte så konstigt att folk vill försvara det som försvaras bör när folk kommer med argument som inte ens skulle hålla i en sandlåda. "Min pappa är starkare än din, för din är ful."
    900R 2,3T Projekttråd
    VW Passat Variant -12
    "Pungen skrynklade ihop sig o snoppen blev jätteliten" -Travis om livet i 210 km/h

  7. #47
    Steg 3
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Avesta eller oljeplattform
    Inlägg
    3 523

    Re: Har Samsung inga egna idéer?

    Citat Ursprungligen postat av hostarn
    Citat Ursprungligen postat av hampe4pet
    Så oerhört vackert och se att vissa kan gå i döden för en telefon jävel, haleluja.
    Om det kan hålla folk borta från religon så...

    Nu vet jag ju inte om ni två insinuerar nåt om mig, men om ni gör det så har ni verkligen inte fattat mycket av det jag skrev ovan.

    För det är definitivt inte så himla viktigt för mig att påstå att iPhone skulle vara bäst, ja det gör jag ju inte ens.

    Men, om folk påstår felaktiga saker, eller kanske helt enkelt bara att någon frågar nåt om det eller det funkar på iPhone och någon annan (inte sällan Android-kille) då svarar och påstår nåt helt felaktigt och kastar skit på Apple/iPhone, så är det väl inte fel att om jag då svarar och förklarar att denne har fel och ger den som frågat korrekta fakta.

    Det handlar mer om att vara hjälpsam än att man skulle gå i döden för en telefon. För de som verkligen går i döden för en telefon är väl de som inte kan låta bli att ideligen helt oprovocerat slänga in inlägg i trådar och vara otrevliga och kasta skit på iPhone-ägare och deras mobiler. Vad ska man ställa för diagnos på deras uppförande.
    Sierra 2,3 Aero

  8. #48
    Steg 3
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Avesta eller oljeplattform
    Inlägg
    3 523

    Re: Har Samsung inga egna idéer?

    Tråden heter ju "Har Samsung inga egna idéer?"

    Jo det verkar så, vilket kan läsas om i denna länk....

    http://www.appleinsider.com/articles/11 ... laims.html
    Sierra 2,3 Aero

  9. #49
    Steg 5 Mackans avatar
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Borås
    Inlägg
    5 258
    Medlem#
    3186

    Re: Har Samsung inga egna idéer?

    Angående komponenter osv i iPhone 4...
    Större delen av alla telefonens komponenter monteras och slutmonteras av gigantföretaget Foxconn i Kina.
    LG levererar skärmen
    Samsung processorn
    Flashminnet kan variera beroende på tillgång

    Andra komponentrillverkare:
    STMicroelectronics, Wintek, TPK, Skyworks Solutions och TriQuint Semiconductor.

    Samsung tillverkar inte allt men vitala delar av paketet

    Bild från iPhone 3G:


    Kul film på innehållet, inget revolutionerande, bara en helt ok fungerande paket och har ett stardardiserat OS (till skillnad från Android) vilket gör livet enklare för oss som måste konfigurera upp telefonerna för användare
    http://www.youtube.com/watch?v=mPhciMud ... ded#at=286
    ///Mackanized
    Tillbaka

  10. #50
    Helt original
    Reg.datum
    okt 2010
    Inlägg
    619

    Re: Har Samsung inga egna idéer?

    Äh, Travis, jag har ju förklarat vad som är problem med iphonen. Den har konceptproblem. Den är fin och så men för känslig för att vara riktigt funktionell. Detta är kanske fallet med de flesta smartphones, vad vet jag men särskilt "smart" är det ju inte, eller hur? Vissa kanske accepterar detta men på den gamla goda tiden så tolkade ju inte mobilen mitt öra som en signal att trycka på "mute", såsom min iphone gjorde tidigare idag. Men det är klart, jag kanske har ett felaktigt exemplar. Jag får gå till butiken då, och i så fall tar jag tillbaka min kritik men jag är inte övertygad än så länge att så är fallet.
    SAAB 9-3 SE Anniversaire, 2.2 TID, 125 HK, 2002 - såld
    SAAB 9-3 Cab, 2.0t, 150 HK, 2001

    Projekttråd: viewtopic.php?f=31&t=302384

  11. #51
    Steg 6 sportsedans avatar
    Reg.datum
    sep 2003
    Ort
    Trollhättan
    Inlägg
    6 995
    Medlem#
    4706

    Re: Har Samsung inga egna idéer?

    Citat Ursprungligen postat av hostarn
    Äh, Travis, jag har ju förklarat vad som är problem med iphonen. Den har konceptproblem. Den är fin och så men för känslig för att vara riktigt funktionell. Detta är kanske fallet med de flesta smartphones, vad vet jag men särskilt "smart" är det ju inte, eller hur? Vissa kanske accepterar detta men på den gamla goda tiden så tolkade ju inte mobilen mitt öra som en signal att trycka på "mute", såsom min iphone gjorde tidigare idag. Men det är klart, jag kanske har ett felaktigt exemplar. Jag får gå till butiken då, och i så fall tar jag tillbaka min kritik men jag är inte övertygad än så länge att så är fallet.
    Har haft en iPhone av första generationen, 2st 3Gs och nu en 4:a och detta har aldrig hänt mig.

    Visst har iPhone sina för/nackdelar men den passar mig perfekt vilket räcker för min del
    Finner inget behov av att stå på torget med megafon och ropa ut dess förträfflighet

  12. #52
    Helt original
    Reg.datum
    okt 2010
    Inlägg
    619

    Re: Har Samsung inga egna idéer?

    Jag skall ga tebax med den sa far vi se vad de sager i butiken, mandagsexemplar?
    SAAB 9-3 SE Anniversaire, 2.2 TID, 125 HK, 2002 - såld
    SAAB 9-3 Cab, 2.0t, 150 HK, 2001

    Projekttråd: viewtopic.php?f=31&t=302384

  13. #53
    Steg 3 Traviss avatar
    Reg.datum
    sep 2005
    Ort
    Segeltorp/Kungens Kurva
    Inlägg
    3 574
    Medlem#
    7567

    Re: Har Samsung inga egna idéer?

    Citat Ursprungligen postat av hostarn
    Äh, Travis, jag har ju förklarat vad som är problem med iphonen. Den har konceptproblem. Den är fin och så men för känslig för att vara riktigt funktionell. Detta är kanske fallet med de flesta smartphones, vad vet jag men särskilt "smart" är det ju inte, eller hur? Vissa kanske accepterar detta men på den gamla goda tiden så tolkade ju inte mobilen mitt öra som en signal att trycka på "mute", såsom min iphone gjorde tidigare idag. Men det är klart, jag kanske har ett felaktigt exemplar. Jag får gå till butiken då, och i så fall tar jag tillbaka min kritik men jag är inte övertygad än så länge att så är fallet.
    Vad du sa var "Enda anledningen varför jag har en iphone är för att ha spotify med mig i bilen. Resten av funktionerna och telefonen i sig är rätt kass alltså." vilket jag tolkar som att allt med telefonen, förutom det faktum att du kan ha Spotify i den, är kass. Visst, du får tycka att telefonen är kass, men det är garanterat något fel på dig eller sätter du använder den på i sådana fall, för inte kan så många köpa en telefon som är 100% kass, förutom att man kan ha Spotify i den?
    Jag älskar min iPhone 4, jag har sedan dag 1 med min förra 3Gs hävdat att det är ett av de bästa köp jag har gjort i mitt liv.
    Det som folk som inte äger en Apple-sak inte förstår är de små grejerna som Apple lyckas så bra med som drar upp helhetsintrycket något enormt. Vissa bryr sig inte om de små grejerna, men vissa av oss gör det, och det tror jag gör att man tycker om sin pryl mycket mer.
    Ett exempel är magneten på kontakten till laddaren på MacBook, det räcker med att man är nära med sladden så åker den in i dator av sig själv. En pytteliten, smart funktion som drar upp helheten väldigt mycket.
    900R 2,3T Projekttråd
    VW Passat Variant -12
    "Pungen skrynklade ihop sig o snoppen blev jätteliten" -Travis om livet i 210 km/h

  14. #54
    Helt original
    Reg.datum
    okt 2010
    Inlägg
    619

    Re: Har Samsung inga egna idéer?

    Citat Ursprungligen postat av Travis
    Vad du sa var "Enda anledningen varför jag har en iphone är för att ha spotify med mig i bilen. Resten av funktionerna och telefonen i sig är rätt kass alltså."
    Jag menar de ovriga som jag sjalv anvander, jag uttryckte mig slarvigt.

    Citat Ursprungligen postat av Travis
    Jag älskar min iPhone 4, jag har sedan dag 1 med min förra 3Gs hävdat att det är ett av de bästa köp jag har gjort i mitt liv.


    Citat Ursprungligen postat av Travis
    Ett exempel är magneten på kontakten till laddaren på MacBook, det räcker med att man är nära med sladden så åker den in i dator av sig själv. En pytteliten, smart funktion som drar upp helheten väldigt mycket.
    Vad galler min macbook sa ar jag valdigt nojd, men det innebar inte att jag blir sald pa alla Apples prylar. Jag forvantade mig lite battre bara, det ar allt.
    SAAB 9-3 SE Anniversaire, 2.2 TID, 125 HK, 2002 - såld
    SAAB 9-3 Cab, 2.0t, 150 HK, 2001

    Projekttråd: viewtopic.php?f=31&t=302384

  15. #55
    Steg 3
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Avesta eller oljeplattform
    Inlägg
    3 523

    Re: Har Samsung inga egna idéer?

    Citat Ursprungligen postat av hostarn
    Äh, Travis, jag har ju förklarat vad som är problem med iphonen. Den har konceptproblem. Den är fin och så men för känslig för att vara riktigt funktionell. Detta är kanske fallet med de flesta smartphones, vad vet jag men särskilt "smart" är det ju inte, eller hur? Vissa kanske accepterar detta men på den gamla goda tiden så tolkade ju inte mobilen mitt öra som en signal att trycka på "mute", såsom min iphone gjorde tidigare idag. Men det är klart, jag kanske har ett felaktigt exemplar. Jag får gå till butiken då, och i så fall tar jag tillbaka min kritik men jag är inte övertygad än så länge att så är fallet.

    Just det du beskriver att man kan råka trycka på "knappar" på skärmen vid samtal, är ett märkligt problem som i princip bara finns på iP4. Jag hade aldrig några sådana problem på vare sig iPhone (den första modellen alltså) eller på min 3Gs, men jag har det problemet till och från på min iP4. Apple har släppt ett par uppdateringar där man ska ha gjort åtgärder för att detta fenomen ska minskas. Men helt bra har det alltså inte blivit på iP4 vilket är ytterst märkligt när man ju inte hade detta fenomen på de tidigare modellerna. Klart irriterande de gånger det uppstår.
    Sierra 2,3 Aero

  16. #56
    Steg 3 Traviss avatar
    Reg.datum
    sep 2005
    Ort
    Segeltorp/Kungens Kurva
    Inlägg
    3 574
    Medlem#
    7567

    Re: Har Samsung inga egna idéer?

    Citat Ursprungligen postat av hostarn
    Citat Ursprungligen postat av Travis
    Vad du sa var "Enda anledningen varför jag har en iphone är för att ha spotify med mig i bilen. Resten av funktionerna och telefonen i sig är rätt kass alltså."
    Jag menar de ovriga som jag sjalv anvander, jag uttryckte mig slarvigt.

    Citat Ursprungligen postat av Travis
    Jag älskar min iPhone 4, jag har sedan dag 1 med min förra 3Gs hävdat att det är ett av de bästa köp jag har gjort i mitt liv.


    Citat Ursprungligen postat av Travis
    Ett exempel är magneten på kontakten till laddaren på MacBook, det räcker med att man är nära med sladden så åker den in i dator av sig själv. En pytteliten, smart funktion som drar upp helheten väldigt mycket.
    Vad galler min macbook sa ar jag valdigt nojd, men det innebar inte att jag blir sald pa alla Apples prylar. Jag forvantade mig lite battre bara, det ar allt.
    Varför ?
    Får jag inte vara nöjd med min iPhone för att du hatar din?
    Jag är inte heller helt såld på Apples prylar, de enda sakerna jag har köpt är två iPods och två iPhones under loppet av fem år.
    900R 2,3T Projekttråd
    VW Passat Variant -12
    "Pungen skrynklade ihop sig o snoppen blev jätteliten" -Travis om livet i 210 km/h

  17. #57
    Helt original
    Reg.datum
    okt 2010
    Inlägg
    619

    Re: Har Samsung inga egna idéer?

    Sjalvklart far du det, det lat roligt bara. Och jag hatar den inte, jag forvantade mig battre, det ar allt.
    SAAB 9-3 SE Anniversaire, 2.2 TID, 125 HK, 2002 - såld
    SAAB 9-3 Cab, 2.0t, 150 HK, 2001

    Projekttråd: viewtopic.php?f=31&t=302384

  18. #58
    Steg 3 Traviss avatar
    Reg.datum
    sep 2005
    Ort
    Segeltorp/Kungens Kurva
    Inlägg
    3 574
    Medlem#
    7567

    Re: Har Samsung inga egna idéer?

    Citat Ursprungligen postat av hostarn
    Sjalvklart far du det, det lat roligt bara. Och jag hatar den inte, jag forvantade mig battre, det ar allt.
    Får man fråga vad du hade förväntat dig då som Android kan göra bättre?
    900R 2,3T Projekttråd
    VW Passat Variant -12
    "Pungen skrynklade ihop sig o snoppen blev jätteliten" -Travis om livet i 210 km/h

  19. #59
    Helt original
    Reg.datum
    okt 2010
    Inlägg
    619

    Re: Har Samsung inga egna idéer?

    Citat Ursprungligen postat av Travis
    Citat Ursprungligen postat av hostarn
    Sjalvklart far du det, det lat roligt bara. Och jag hatar den inte, jag forvantade mig battre, det ar allt.
    Får man fråga vad du hade förväntat dig då som Android kan göra bättre?
    Att inte tolka mitt ora som ett fingertryck vore en valdigt bra borjan. Det har trodde jag att du hade forstatt nu?
    SAAB 9-3 SE Anniversaire, 2.2 TID, 125 HK, 2002 - såld
    SAAB 9-3 Cab, 2.0t, 150 HK, 2001

    Projekttråd: viewtopic.php?f=31&t=302384

  20. #60
    Steg 3 Traviss avatar
    Reg.datum
    sep 2005
    Ort
    Segeltorp/Kungens Kurva
    Inlägg
    3 574
    Medlem#
    7567

    Re: Har Samsung inga egna idéer?

    Citat Ursprungligen postat av hostarn
    Citat Ursprungligen postat av Travis

    Får man fråga vad du hade förväntat dig då som Android kan göra bättre?
    Att inte tolka mitt ora som ett fingertryck vore en valdigt bra borjan. Det har trodde jag att du hade forstatt nu?
    Ja absolut, men som sagt så sade du "Resten av funktionerna och telefonen i sig är rätt kass alltså."
    Det finns väl ändå fler funktioner på en iPhone än den automatiska skärmavstängningen?
    Om du bara har en sak att klanka ner på så tycker jag att du ska välja dina ord lite bättre än att påstå att hela telefonen är kass.
    900R 2,3T Projekttråd
    VW Passat Variant -12
    "Pungen skrynklade ihop sig o snoppen blev jätteliten" -Travis om livet i 210 km/h

Liknande ämnen

  1. Aux problem med Samsung telefon.
    Av Lantz91 i forum Ljud och elektricitet
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2014-12-11, 10:57
  2. Uppdaterat Samsung S4 till 4.4.2?
    Av Mr Aero i forum Off Topic
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2014-03-03, 18:07
  3. kan man öka volymen i en samsung galaxy3?
    Av Dirq i forum Off Topic
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2013-06-06, 21:57
  4. tv samsung le-40B650
    Av Svarta_Faran i forum Off Topic
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-07-29, 20:43
  5. Ny mobil, Samsung Omnia, SE X1 or what?
    Av Stoffe #2959 i forum Off Topic
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2009-01-07, 18:17

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •