Sidan 13 av 13 FörstaFörsta ... 3111213
Resultat 241 till 249 av 249

Ämne: Har Samsung inga egna idéer?

  1. #241
    Steg 3
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Avesta eller oljeplattform
    Inlägg
    3 523

    Re: Har Samsung inga egna idéer?

    Citat Ursprungligen postat av 99 då 9-5 nu, båda svarta
    du... igelkotten... borde du inte vara nöjd när alla mina staplar försvann....
    jag har ju ingen äppeltelefon...
    fäll in taggarna liran...
    Hm... Var får du allt ifrån?

    Varför i hela friden skulle jag vara glad för att dina staplar försvann, vare sig du hade haft en iPhone eller vilken annan mobil som helst? Skiter väl mer eller mindre i det då det är nåt man närmast kan se som ett normalt resultat, i alla fall inget unikt.

    Var du sen ser taggar någonstans fattar jag inte heller, kanske denna länk kan hjälpa dig? http://www.specsavers.se/

    Bäst att lägga till en smiley med....
    Sierra 2,3 Aero

  2. #242

    Re: Har Samsung inga egna idéer?

    ja du tony, du skiter i... vist att du gör, varför så ilsken så fort någon säger minsta lilla ila om fruktapparaterna, med argument om hur mycket pengar dom har och vilket börsvärde osv, när resten inte duger till *S*S*S*S*S*S* (dvs asgarvar)
    jojojo... alllllllllllldrig tagit till storsläggan för att försvara ditt äpple... *S*S*S*
    JAGUAR - spinner som en katt

  3. #243

    Re: Har Samsung inga egna idéer?

    och här har du ett supertaggexempel på en fundamentalistisk äppelkrigares försvarstal

    A säger: "Låt oss då slå fast i att den funkar dåligt om man håller den på ett visst sätt".



    äppelkrigan svarar: Nej, den formuleringen är inte rätt i min värld, då du formulerar dig som det alltid skulle vara så. Och då det bevisligen INTE alltid är på det viset så blir din formulering felaktig.

    JAGUAR - spinner som en katt

  4. #244
    Steg 3
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Avesta eller oljeplattform
    Inlägg
    3 523

    Re: Har Samsung inga egna idéer?

    Citat Ursprungligen postat av 99 då 9-5 nu, båda svarta
    och här har du ett supertaggexempel på en fundamentalistisk äppelkrigares försvarstal

    A säger: "Låt oss då slå fast i att den funkar dåligt om man håller den på ett visst sätt".



    äppelkrigan svarar: Nej, den formuleringen är inte rätt i min värld, då du formulerar dig som det alltid skulle vara så. Och då det bevisligen INTE alltid är på det viset så blir din formulering felaktig.


    Jag börjar tro att jag försöker diskutera med en femåring....


    Nej, ditt exempel har inget med nåt supertaggat att göra, utan det enda det du gör är att tramsa.

    Ditt exempel är inte ens genomtänkt av dig och visar på inga sätt det du påstår.

    Även om man håller en iP4 på ett speciellt sätt, jag förutsätter att vi då talar om att hålla på den berömda antennskarven, så är inte detta omtalade fenomen konstant, inte konsekvent. Det kan uppstå ja, men det är inget som alltid sker, eller alltid blir problem. Om det sker och det verkligen blir problem för användaren, så är det givetvis surt för denne. Men liknande fenomen finns ju även med flera andra mobiler, ja det är inte ens speciellt ovanligt. Alltså att mottagningen kan påverkas av hur man håller mobilen.
    Sierra 2,3 Aero

  5. #245
    Steg 3
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Avesta eller oljeplattform
    Inlägg
    3 523

    Re: Har Samsung inga egna idéer?

    Citat Ursprungligen postat av 99 då 9-5 nu, båda svarta
    ja du tony, du skiter i... vist att du gör, varför så ilsken så fort någon säger minsta lilla ila om fruktapparaterna, med argument om hur mycket pengar dom har och vilket börsvärde osv, när resten inte duger till *S*S*S*S*S*S* (dvs asgarvar)
    jojojo... alllllllllllldrig tagit till storsläggan för att försvara ditt äpple... *S*S*S*

    Var är jag ilsken någonstans då? Driver du med mig eller har du svårt att förstå skriven svenska?

    Kläm gärna in alla smileys och krumelurer du kan hitta, det brukar göra att man uppfattas som mer mogen har jag hört...
    Sierra 2,3 Aero

  6. #246

    Re: Har Samsung inga egna idéer?

    Stora ord, från en mogen man…
    Citat Ursprungligen postat av Tony 418
    Nej, den formuleringen är inte rätt i min värld, då du formulerar dig som det alltid skulle vara så. Och då det bevisligen INTE alltid är på det viset så blir din formulering felaktig.
    utan smilies

    lättast att jämföra dig är nog fartblind, med skygglappar
    sök jobb på apple, dina inlägg här funkar nog som cv

    dom flesta skiter nog i vem som har vad, fast efter som du går i taket varje gån som någon inte tycker äppelsaker är dom bästa i världen blir det kul, mycket kul *S*S*S*S*
    JAGUAR - spinner som en katt

  7. #247
    Steg 3
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Avesta eller oljeplattform
    Inlägg
    3 523

    Re: Har Samsung inga egna idéer?

    [quote=99 då 9-5 nu, båda svarta]Stora ord, från en mogen man…
    Citat Ursprungligen postat av "Tony 418":29v410k3
    Nej, den formuleringen är inte rätt i min värld, då du formulerar dig som det alltid skulle vara så. Och då det bevisligen INTE alltid är på det viset så blir din formulering felaktig.
    utan smilies

    lättast att jämföra dig är nog fartblind, med skygglappar
    sök jobb på apple, dina inlägg här funkar nog som cv

    dom flesta skiter nog i vem som har vad, fast efter som du går i taket varje gån som någon inte tycker äppelsaker är dom bästa i världen blir det kul, mycket kul *S*S*S*S*[/quote:29v410k3]


    Det som är kul, eller kanske mest bara tragiskt, är hur folk är så fullständigt oförmögna att se läsa och förstå vad jag (eller andra som inte håller med om alla negativa påståenden om Apple och/eller deras produkter) skriver, utan måste ha grava fantasier för hålla sig till sanningen kan de, och uppenbarligen inte du, hålla sig till.

    Jag har aldrig påstått att Apple eller deras produkter är de bästa i världen, aldrig påstått det heller. Jag har aldrig propsat på att folk ska köpa Apple-grejor.

    Jag gillar Apple och VISSA av Apples grejor, för de är bevisligen mycket kompetenta både på att ta fram produkter som bevisligen många vill köpa, och att driva företag. De ligger i framkant på flera saker inom flera segment. Men absolut bäst, på allt....? Njä...

    Jag tycker alltså att vissa Apple-saker är bästa valet för mig, men påstår inte att det är det för andra.

    Klarar du att greppa detta nu, och är kapabel att lägga ner att påstå saker om mig som inte stämmer? Fatta att jag INTE är en Apple fanboy. Det blir man inte per automatik bara för att man gillar Apple och vågar/orkar argumentera mot den oerhörda mängd skit, och ofta rent felaktiga påståenden som div. gnällkukar och haters sitter och kastar fram på div. forum mot Apple och deras produkter. Ofta av ren okunnighet eller för att de vägrar att ta till sig mer objektiva fakta.

    Kritik som är saklig och har koppling till fakta och verklighet är bara bra, bara man ger fan i att generalisera och/eller överdriva grovt.

    Som bara ett exempel kan jag ta det eviga påståendet som så många kastar fram, att iPhone är skör går sönder för minsta lilla, så fort man tappar den. Det är inget annat än totalt skitsnack. Det kan ske elände på första "vurpan", men det kan hända i princip vilken lur av liknande typ som helst. Men det finns miljontals iPhone i världen som tappats många gånger utan att ha fått några skador, betyder dessa ingenting?

    Jag går alltså INTE i taket för minsta lilla klagan mot Apple, det är rent jävla trams från din sida.

    Säger någon att de har upplevt problem med t ex mottagningen på iP4 så kan det vara en helt reell upplevelse, som kan bero på det antennfenomen som luren kan uppvisa, och det bryr jag mig föga om då det alltså kan vara verkligheten.

    Men om någon påstår att iPhone är värdelös för en mobil ska man kunna ringa med och iPhone har värdelös/ingen täckning, i grovt generaliserande formuleringar som går ut på att det gäller alla iPhone överallt och jämt. Då kan jag protestera för det är bevisligen rent trams, då miljontals iPhone-användare sällan upplever dessa problem, och många kanske inte alls haft några upplevelser som gjort att de ens funderat på att det skulle vara nåt märkligt med.
    Sierra 2,3 Aero

  8. #248

    Re: Har Samsung inga egna idéer?

    tony, tony, tony...

    läs på....

    jag har aldrig skrivit en rad där jag bedömmer kvalite på appelprylar, heller aldrig jämfört vad som skulle vara bäst, apple eller pc/ android typ
    heller aldrig sagt vad som funkar eller ej

    men dy INTE äppel-pojk tilllåt mig småle
    JAGUAR - spinner som en katt

  9. #249
    Emeritus
    Reg.datum
    okt 2003
    Inlägg
    13 128

    Re: Har Samsung inga egna idéer?

    Ålrajt, nu verkar det inte bli så mycket roligare i den här tråden utan jag låser den och låter den falla i välbehövlig glömska...

Liknande ämnen

  1. Aux problem med Samsung telefon.
    Av Lantz91 i forum Ljud och elektricitet
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2014-12-11, 10:57
  2. Uppdaterat Samsung S4 till 4.4.2?
    Av Mr Aero i forum Off Topic
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2014-03-03, 18:07
  3. kan man öka volymen i en samsung galaxy3?
    Av Dirq i forum Off Topic
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2013-06-06, 21:57
  4. tv samsung le-40B650
    Av Svarta_Faran i forum Off Topic
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-07-29, 20:43
  5. Ny mobil, Samsung Omnia, SE X1 or what?
    Av Stoffe #2959 i forum Off Topic
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2009-01-07, 18:17

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •