Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Ny skrivare

  1. #1
    Steg 3
    Reg.datum
    feb 2004
    Ort
    Stockholm, men Made in Taiwan
    Inlägg
    3 327

    Ny skrivare

    Behöver köpa ny skrivare då min HP photosmart XXX (kommer inte ihåg modellnamn, men typ 2000kr i inköp för 3 år sedan) har lagt av. vill ha en skrivare som även kan scanna, har minneskortplats samt wifi. skall skriva snålt i svart (vanlig text), och bra kvalitet i photo (inte så ofta, men bra att det är BRA när man väl använder det). Får gärna finnas iphone app, så man kan skriva ut direkt från telefonen via wifi.

    tips på skrivare, hade tänkt mig typ 1000kr, men om det är stor skillnad om man går upp en 5-600kr till så kan jag självklart lägga det. får gärna vara snygg också även om den troligen hamnar i ett skåp (har inte bestämt mig ännu).

    gärna lättillgängliga bläckpatroner, samt att de är billiga i inköp. HP hade ju ett paket med 100 photopapper samt 1 färg av varje för typ 350 kr om jag inte missminner mig. vet inte om det egentligen vart så jäkla billigt, men jag har i alla fall köpt det

    så, panelen, kom med tips och ideer. Sista köprådet jag fick om en Airport Extreme har jag i allafall INTE ångrat. har aldrig varit med om ett så stabilt nät hemma som nu
    Klicka HÄR för att komma Mitt i Garaget!
    Kör: Tre tüskar och en svensk...

  2. #2
    Grundladd
    Reg.datum
    jan 2005
    Ort
    Hagfors
    Inlägg
    118

    Re: Ny skrivare

    Jag köpte en skrivare för nån månad sen på expert för ca 800. Om den är jättesnål på bläck vet jag inte för jag har inte använt den särskilt mycket.
    Tyvärr ligger den på 1199 idag , den heter HP Photosmart E-AIO WiFi och verkar annars ha det du behöver.

Liknande ämnen

  1. Färglaser köpa toner eller ny skrivare ?
    Av SaabAero i forum Off Topic
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-06-12, 12:43
  2. Köpa All in One skrivare. Märke?
    Av Mr Aero i forum Off Topic
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2009-01-04, 20:43
  3. Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-08-12, 01:54

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •