Det är bra att trycket ligger konstant oavsett hur du varvar, det ska det göra och betyder att regulatorn reglerar, men det är dock märkligt att det...
Har du kört självtesten (med testpluggen, GM 3000109 loopback adapter) på Tech2:an förresten? Det är inte ovanligt att VCI:n går sönder med resultat...
En skillnad mellan OBD2-pluggar och Tech2 är att på OBD2-pluggar så är pin 4 (kraftjord) och 5 (signaljord) typiskt ihopkopplade, medan de är separat...
Det ska inte gå att se att trycket sjunker alls (utom marginellt direkt efter att pumpen stannat) om allt är korrekt, så det finns ingen korrekt tid....
Det går att ta upp pumpen (och är nödvändigt om du inte ska byta pumparmatur) utan att kapa slangen i pumparmaturen (slangen bredvid cachetanken går...
Den ska dra runt 6A när du mäter enligt min instruktion, ja, det är den minst krångliga och mest exakta mätningen (eftersom man inte lastar batteriet...
Strömmen som går via lampan (*) på en 9-5 går direkt till laddningsregulatorn, så det faktum att lampan lyser ska betyda att regulatorn är inkopplad...
Jag antar att kompressorn inte kan gå igång under själva starten så det skulle kunna vara fläktmotorn - och det skulle kunna vara att om man kör den...