Konversation mellan Sjöan och Slender

5 Besökarmeddelanden

  1. Jo precis, de för 28 tusen. De är ett erbjudande som du aldrig kommer få igen. Jag kan lova att du kommer vilja ha mer effekt efter ett tag och då är de gott att ha en grundmotor som du vet pallar med de mesta.

    Jag har en turbo samt grenrör liggande som kommer från nya NEVS 9-3 (likvärdig med nya 9-5). Pris på turbo och grenrör är 5000:-
    utan rör och slangar. Kan säkert fixa fram de för en liten slant.
    Har frågat 2 polare om pris på bottendel från nya 9-5 men inte fått svar ännu.
  2. Men han pratade också om att du hade tillgång till ng9-5-turbo med grenrör osv. Vad skulle det kosta? Även oljerör osv som passar. Spånar mycket planer fram och tillbaka nu :P
    Mvh Marcus
  3. Tja!
    Det stämmer bra att jag pratat med Mackan. Låter väldigt intressant, men känns lite overkill för min del då jag inte har planer på att gå över 350hk egentligen. Blir lite dyrt om jag ändå inte utnyttjar den ordentligt.
    Gissar att det är den för typ 28k? Bra pris för vad man får såklart.

    Mvh Marcus
  4. Hej, misstänker att det är dig Marcus snackat om som behöver ny motor. Fick ett kalas erbjudande idag av en bekant som jobbade på Saabs utvecklingsavdelning tidigare. Han köpte loss alla grejer som fanns kvar från STCC projektet med 9-3 an som aldrig blev av. Om du är intresserad kan du ju höra av dig. Mvh Emil
  5. Hej, misstänker att det är dig Marcus snackat om som behöver ny motor. Fick ett kalas erbjudande idag av en bekant som jobbade på Saabs utvecklingsavdelning tidigare. Han köpte loss alla grejer som fanns kvar från STCC projektet med 9-3 an som aldrig blev av. Om du är intresserad kan du ju höra av dig. Mvh Emil
Visar besökarmeddelanden 1 till 5 av 5